Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Greekend: Thessaloniki: “End your week like a Greek”

Με κεντρικό μήνυμα «Greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend.Στόχος της νέας καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept «greekend» και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.

Το σποτ για τη Θεσσαλονίκη συστήνει στο κοινό μια μεγάλη πόλη ιδανική για το πιο «ζωντανό» city-break. Ο τόπος για να ζήσει κανείς να υπέροχο αστικό Σαββατοκύριακο γεμάτο εμπειρίες. Τα γυρίσματα στη Θεσσαλονίκη έγιναν στη Νέα Παραλία, στο Λιμάνι και στην πλατεία Άθωνος, με την υποστήριξη του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Παραγωγή: Foss Productions
Διαφημιστική: Ogilvy Greece

“What’s better than a weekend?”

Δείτε το σποτ: https://www.youtube.com/watch?v=ZwfkUMF6n3c

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Αυτοτελές Τοπικό Γραφείο Διευκόλυνσης Οπτικοακουστικών Παραγωγών (Film Office)

Επικοινωνία

26ης Οκτωβρίου 64, 546 27 Θεσσαλονίκη

+30 2313 319263 [Α. Μυλωνάκη – Aναπληρώτρια προϊσταμένη]
+30 2313 319164 [Δ. Αρβανίτου – Σύμβουλος παραγωγών & συντονίστρια ο/α έργων]                                    +30 2313 319326 [Χ. Ζέζιου – Συνεργάτης  τεχνικής υποστήριξης]

Region of Central Macedonia

Film Office – Central Macedonia

Contact

64, 26th Octovriou Str, 54627 Thessaloniki, Greece

+30 2313 319263 [A. Milonaki –  Head of Film Office-Central Macedonia]
+30 2313 319164 [D. Arvanitou – production support advisor & project co-ordinator]

You cannot copy content of this page