Με κεντρικό μήνυμα «Greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend.Στόχος της νέας καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept «greekend» και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.
Το σποτ για τη Θεσσαλονίκη συστήνει στο κοινό μια μεγάλη πόλη ιδανική για το πιο «ζωντανό» city-break. Ο τόπος για να ζήσει κανείς να υπέροχο αστικό Σαββατοκύριακο γεμάτο εμπειρίες. Τα γυρίσματα στη Θεσσαλονίκη έγιναν στη Νέα Παραλία, στο Λιμάνι και στην πλατεία Άθωνος, με την υποστήριξη του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Παραγωγή: Foss Productions
Διαφημιστική: Ogilvy Greece
“What’s better than a weekend?”
Δείτε το σποτ: https://www.youtube.com/watch?v=ZwfkUMF6n3c